[Gelistirici] playground/sezai.yeniay/programlar/hinting-viewer/files - main.c.patch güncellendi

Sezai Yeniay sezaiyeniay at ozgurlukicin.com
29 Kas 2010 Pzt 14:52:06 EET

29 Kasım 2010 11:54 tarihinde Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> yazdı:

> Yalnız bu sefer de İngilizce sistemimde "Merhaba" yazmaya başladı. Neden
> böyle
> yaptın?

Merhaba, Yaptığım yamada  öntanımlı olarak gelen kelimeyi değiştirmiştim.
Anladığım kadarıyla program sistem  diline göre kelimeyi değiştirmiyor.

-#define DEFAULT_TEXT "Hello"
+#define DEFAULT_TEXT "Merhaba"

Aşağıda yaptığım ekleme ise programda kelimenin yazıldığı bölümde seçenek
olarak çıkıyor.

   { "Thai",      "สวัสดีครับ, สวัสดีค่ะ" },
+  { "Turkish",   "Merhaba" },
 };

yamayı sadece  +  { "Turkish",   "Merhaba" }, satırını ekleyecek şekilde
güncelliyorum. Tüm dillerde öntanımlı kelime Hello olacak, eğer sistem
dilini algılayıp öntanımlı olarak o dildeki kelimeyi getiren bir yama bulur
ya da yapmayı öğrenirsem pakete yansıtırım. İyi çalışmalar.

--
Sezai Yeniay
    Çırak