[Gelistirici] [2011] pygtk yeniden isimlendirme

Fatih Arslan farslan at pardus.org.tr
27 Kas 2010 Cmt 14:30:11 EET

On Sat, Nov 27, 2010 at 02:12:14PM +0200, Erdem Bayer wrote:
>Bu değişiklikten emin miyiz? Biliyorum pygtk isimlendirme politikamıza aykırı
>duruyor ama projenin ismi pygtk değil mi?

Qt'de aynı isim değişikliğine gidilmişti (python-qt). Başka bir
paketin bağlayıcı konumunda ise  ve python eki kullanmıyorsa, python ön
eki kullanılınıyor. pygtk, GTK+ bağlayıcısiı olduğundan o şekilde çevriliyor.

Bağlayıcı içermeyen paketler ve python kelimesini kullanmayan
paketlere doğrudan python- ön eki ekleniyor. Şurada örnekleri görüldüğü
gibi gibi: pisi sr python-py*

--
Fatih Arslan