[Gelistirici] 2011/devel/hardware/powermanagement/powertop - Drop weird bluez dependency.

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
27 Kas 2010 Cmt 09:48:31 EET

26 Kasım 2010 Cuma günü (saat 13:23:54) Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:
> Author: ozan.caglayan
> Date: Fri Nov 26 13:23:53 2010
> New Revision: 105700
>
> Modified:
>    2011/devel/hardware/powermanagement/powertop/   (props changed)
>    2011/devel/hardware/powermanagement/powertop/pspec.xml
> Log:
> Drop weird bluez dependency.

Bu bağımlılık dursa iyiydi, powertop bluetooth.c içinde hcitool ve hciconfig'i
kullanıyor, aktif bluetooth bağlantılarını bulmak ve bluetooth'u kapatmak
için. Ondan yazmıştım. Sen bilirsin tabi, istersen atabilirsin de.

--
Gökçen Eraslan