[Gelistirici] [Duyuru] Pardus 2011 sürüm tarihlerinde değişiklik

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
25 Kas 2010 Per 11:56:06 EET

25 Kasım 2010 11:48 tarihinde Gökçen Eraslan <gokcen at pardus.org.tr> yazdı:

> Merhaba,

> Yeni sürüm tarihleri ise şu şekilde:
>
> Pardus 2011 Beta 2: 2 Aralık 2010
> Pardus 2011 RC (Sürüm Adayı): 30 Aralık 2010
> Pardus 2011: 20 Ocak 2011

Başka bir yerde yazdım, burada da yazmazsam yanlış olacağını düşündüğümden
belirtmek istedim. Genel olarak hem beraberimizde gelen araçların kararlı
sürüm çıkış tarihlerindeki değişikler hem de bizim kendi araçlarımızın
getirdiği yeniliklerin daha çok testi gibi nedenlerle Pardus 2011
tarihlerindeki bu değişikliği genel olarak doğru bir karar olarak görüyorum.

Ama bunun kullanıcılara sürüm adayını bekledikleri bir günde söylenmesi ve
katkıcı geliştiricilerin konuyla ilgili önceden bilgisi olmaması pek doğru
değil bence.

İyi çalışmalar,
Anıl.