[Gelistirici] Contrib paketleri hakkında

Aşkın Yollu askin at askin.ws
24 Kas 2010 Çar 20:49:41 EET

2010/11/24 Fatih Arslan <farslan at pardus.org.tr>:
> Aşağıdaki paketleri 2011 deposuna almayı düşünüyorum.:
>
> emesene (Aşkın)
> xchat (Burak)
> sonata (Aşkın)
>        gnome-python-extras (Burak)
>        python-mpd (GökmenG)
> deluge (Sahibsiz)
>
> Diğer paketleri nasıl yapalım ?
>
> Ben bunları güncelleyip 2011 almayı düşünüyorum. Gnome-python-extras,
> gnome-python ile ilgili olduğundan,tam karar veremedim( Burak bu konuda
> ne düşünüyorsun ?) Ayrıca Emesene, Xchat ve Sonata programlarını üzerime
> [...]

Emesene ve sonata benim üzerimde.
Aslında bu aralar msn fazla kullanmıyorum. Emesene'yi sen alabilirsin.
Ama sonata'yı aktif olarak kullanıyorum. Hatta onun üzerinde biraz
değişiklik yaptım ama depoya yansıtmamıştım.

Engeç hafta sonu sonata ve diğer paketlerimi reviewa alırım.

--
Aşkın Yollu
http://blog.yollu.com