[Gelistirici] Contrib paketleri hakkında

Fatih Arslan farslan at pardus.org.tr
24 Kas 2010 Çar 15:38:11 EET

Aşağıdaki paketleri 2011 deposuna almayı düşünüyorum.:

emesene (Aşkın)
xchat (Burak)
sonata (Aşkın)
	gnome-python-extras (Burak)
	python-mpd (GökmenG)
deluge (Sahibsiz)

Her biri sade ve işini gören programlar. Kullanıcı tabanı yüksek olan
uygulamalar bunlar. Bunların 2011 deposunda olması bir çok kullanıcının
işine yarayacaktır. Bu paketler çoğu contrib, bazıları 2009. Güzel bir
şekilde çalışıyor.

Deluge ve python-mpd'yi doğrudan üzerime alıyorum (Gökmen paketleri
sahiplenebileceğimizi yazmıştı)

Diğer paketleri nasıl yapalım ?

Ben bunları güncelleyip 2011 almayı düşünüyorum. Gnome-python-extras,
gnome-python ile ilgili olduğundan,tam karar veremedim( Burak bu konuda
ne düşünüyorsun ?) Ayrıca Emesene, Xchat ve Sonata programlarını üzerime
almak istiyorum bir sakıncası yoksa. Her birini kullanıyorum ve sık sık
takip ediyorum.

Bu paketin sahipleri bu konuda fikirlerini belirtirlerse sevinirim.

Son olarak, bu paketleri 2011 almadan önce review sürecinden geçmesi
zorunlu mu ? gedit paketi için review açıldığını görüyorum. Ben
olmaması gerektiğini biliyordum. Tam olarak prosedür nedir bu durumda ?

Kolay gelsin

--
Fatih Arslan <farslan at pardus.org.tr>