[Gelistirici] kipi-plugins / hugin hakkında

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
23 Kas 2010 Sal 15:35:43 EET

23 Kasım 2010 Salı günü (saat 07:51:14) Ertuğrul Erata şunları yazmıştı:
> burada [0] bir çalışma yaptım, bence uygun zamanın varsa kontrol et
> istersen, ben müsait olunca 2011 e bu haliyle alırsak hedefe ulaşmış oluruz
> diye düşünüyorum.

E kontrol etmeden depoya girmiş zaten :) Şimdilik derletmiyorum, burada
konuştuktan sonra derletiriz.

* hugin için de hugin-tools içinde make aracı runtime'da gerçekten gerekli mi?

* Bir de daha önceden hugin paketi kurulu olan birisi, hiç güncelleme
yapmadan, yeni derlenecek olan hugin-libs paketini kurduğunda çakışma hatası
almaması için yeni üretilen paketlere Conflicts yazabilir misin? Örnek için
benim az önce böldüğüm desktop/kde/base/kdegames paketine bakabilirsin.

--
Gökçen Eraslan