[Gelistirici] guestlogin

Mesutcan Kurt mesutcank at gmail.com
17 Kas 2010 Çar 22:45:58 EET

2010/11/17 Gökçen Eraslan <gokcen at pardus.org.tr>

> 17 Kasım 2010 Çarşamba günü (saat 22:18:01) Gökçen Eraslan şunları
> yazmıştı:
>
> Bu arada YALI'dan autologin seçenlerde patlamıştı daha önce yaptığımız
> yama.
> kdmrc'de
>
> "AutoLoginAgain": "false"
> "AutoLoginDelay": "0"
> "AutoLoginLocked": "false"
> "AutoLoginEnable": "true"
> "AutoLoginUser": "pardus"
>
> seçenekleriyle de denedin mi?

Evet, bu şekilde de çalışıyor. Zaten ilk olarak bunu denedim.
Eklediğim yama eğer kullanılacak pam modülü "kde4-np" ise
tekrar PAM'a kullanıcı adını sormuyor. Zaten orada patlıyordu
KDM.

Ben test ettim, sorun yok gibi ama yine de iyice kontrol etmek lazım.
Bir de aldığımız yamalardan kaynaklanan sorunu çözersek bu yamayı
almamıza gerek kalmaz. Onunla da uğraşıyorum.