[Gelistirici] branches/ahenk/2.0/*/ahenk - "Copy of ahenk"

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
12 Kas 2010 Cum 23:14:34 EET

On Fri, 12 Nov 2010 14:05:22 +0200
Bahadır Kandemir <bahadir at pardus.org.tr> wrote:
> SVN'de bunu daha iyi bir yöntemle yapabileceğimizi düşünüyorsanız,
> önerilere açığız :)

 Bu haliyle güzel bence

> Artık dağıtım genelinde GIT kullanmanın vakti geldi diyorsanız,
> +rep'leri görelim.

 Git'e karşı değilim, svn e kıyasla daha hızlı çalışması vb.
özelliklerini de seviyorum, ama Git'in sihirli bir değnek olmadığını,
sadece bir araç olduğunu, bütün sorunlarımızı çözmeyeceğini de unutmamak
lazım.

 Geçiş yapacağımız zaman "yapmadan önce" şu anki işlevselliği (kim ne
zaman ne yaptı, komit postasının anında gelmesi, paketlerde yapacaksak
merge işlemlerinin kolay yapılabilmesi vb.) iyice inceleyip ona uygun
bir geçiş hazırlamalıyız. Bir de tabi güzel bir belge ile mevcut
geliştiricileri de hazırlamalıyız :)