[Gelistirici] 2011'e Perl paketleri

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
11 Kas 2010 Per 12:50:34 EET

Çarşamba 10 Kasım 2010 günü (saat 08:45:20) Serdar Dalgıç şunları yazmıştı:
> Merhaba;
>
> 2011'e 2009'da bulunan bütün perl paketlerini merge etmeye başlayacağım
> birazdan. Bütünlük olsun diye merge edilebilecek bütün perl paketlerini
> merge edeceğim.
>
> Bütün paketleri 2011'e aldıktan sonra buraya bilgilendirme mesajı atacağım.

2009'daki perl paketlerinin hepsini 2011'e merge ettim; gerekli bir kaç
pakette sürüm yükseltme yaptım, onun dışında 2011 deposundaki perl'le uyumlu
hale getirip, sürüm yükseltmeden 2011 deposuna aldım.

Üzerinizdeki paketlerin bakımını yapmaya devam edebilirsiniz.

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux