[Gelistirici] Pardus 2011 & Xfce

gkmngrgn at gmail.com gkmngrgn at gmail.com
8 Kas 2010 Pzt 15:23:51 EET

2010/8/21 Gökçen Eraslan <gokcen at pardus.org.tr>

> Paketlerin ilgili bileşenlerine gidecek olmasına +1, fakat kullanıcının
> Xfce'yi tek hamlede kurmasını istiyorsak, kurulacak paket pardus-default-
> settings-xfce olmamalı. Kullanıcıların bu paketin bu işe yaradığını
> anlamaları
> zor olur.

Gökçen, bazı masaüstü ortamlarında kullanıcının minimal ihtiyaçlarını
karşılayabilecek uygulamalar olmayabiliyor veya artık geliştirilmiyor
olabiliyor. Mesela ben squeeze yerine xarchiver'i desktop.xfce.addon'a
almayı düşünüyordum. Ama bakıcısı olan necdet hoca bunu review'de
lxde.base.addon'a almayı yeğlemiş. Bu gibi durumlarda nasıl bir çözüm
üretmeyi planlıyoruz? Yoksa masaüstü ortamının hiçbir kitaplığıyla
bağlantısı olmayan (xarchiver, midori gibi) paketleri ne olursa olsun,
kendine ait bileşenlerde tutmak mı gerekiyor?

--
gkmngrgn ~ http://gokmengorgen.net