[Gelistirici] 2011/devel/programming/language/python/reportlab - reportlab ready

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
8 Kas 2010 Pzt 13:32:21 EET

On Mon, 8 Nov 2010 12:32:58 +0200
Ertuğrul Erata <ertugrulerata at gmail.com> wrote:

> Selamlar,
> @serdar
> kusura bakmayın uzun süreden beri 2011 virtualbox ta çalışmadığı için
> geçemiyorum, isimlendirmeyi tamamlarsanız sevinirim.

Pardus 2011 virtualbox'ta çalışıyor bildiğim kadarıyla, siz nasıl bir problemle karşılaştınız? Ofiste de Virtualbox'ta 2011 çalıştırma testleri yaptık çünkü.

İsimlendirme değişikliğini yaptım, 2.5 sürümü çıkmış paketin, uygun olduğunuz bir ara paketi güncel sürüme geçirebilir misiniz?

İyi çalışmalar.

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux