[Gelistirici] dhcppc0 hostname

Gökcen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
6 Kas 2010 Cmt 12:37:46 EET

> Öntanımlı yapılandırmayı böyle yapalım o zaman.

 Bence de şimdilik böyle yapmamız lazım. Zira, X açılırken hostname
 farklı olduğu için kdesu gibi bazı programlarda Xauthority ile ilgili
 sorun çıkabiliyor. Ben şu anda kdesu ile herhangi bir program
 açamıyorum bu problemden dolayı.

 Sorun şu ki 2009'da da böyleydi bu dhcpcd.conf, demek ki bizim NM'nin
 dhcpcd kullanımı ile Gnome NM'nin dhcpcd kullanımı arasında bir fark
 var. Detaylarına bakadım fekat.

--
 Gökcen Eraslan