[Gelistirici] preRemove metodu

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
3 Kas 2010 Çar 09:12:51 EET

 On Tue, 02 Nov 2010 23:28:57 +0200, Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>
 wrote:
> Merhaba,
>
> preRemove'da kurulu paketin sürüm, release bilgisine ihtiyaç duyulan
> paketler var docbook ailesinde. Şu an 2 pakete baktım, ikisinde de
> hardcoded bu bilgiler bu yüzden mass rebuild esnasında release
> arttığından postInstall preRemove'lar kırılıyor hep. docbook'larla
> ilgili yaşadığımız bir sürü sorun bunlarla ilgili olabilir.
>
> preRemove'da da bu bilgiyi sağlayabilir miyiz kısa bir süre içinde?
> Ya da neden yapmamışız?

 preRemove'da bu bilgilerin sağlanmasının bir anlamı yok aslında. Asıl
 ihtiyaç
 duyduğun şey {pre,post}Upgrade metodları. Bu metodları postInstall'a
 benzer şekilde
 sürüm bilgileriyle eklemeyi düşünüyorum. Geriye uyumluluğu sağlamak
 için de öntanımlı
 gerçeklemeleri yerine göre {pre,post}Remove, postInstall vs. çağıracak.