[Gelistirici] Depo ve Paket İmzalama - Son Round

Semen Cirit scirit at pardus.org.tr
1 Kas 2010 Pzt 09:16:08 EET

2010/11/1 Bahadır Kandemir <bahadir at pardus.org.tr>:
> Pazartesi 01 Kasım 2010 günü (saat 08:54:08) Semen Cirit şunları yazmıştı:
>
> İmzalama desteği mutlaka eklenecek bir özellik olsa da, burada bahsettiğim
> eksikler benim hazırladığım yamaya özgü. Yama çalışır olsa da, hemen hemen her
> şey taslak halinde.
>
> PiSi'ye depo/paket desteği eklenmesi ile ilgili bir görev açarım, ama bu
> TODO'ların yeri henüz RM değil.

Taslak halinde olanların da zaten redmine'da bulunması gerekiyor,
yapılmakta olanların ya da yapılanların değil yapılacakların da burada
yer alması lazım. Taslak olsa da şu anda bununla uğraşıyorsun, nasıl
yapılacağı üzerinde fikirler alıyorsun.

Bu aslında herkes için geçerli, her proje liderinin kafasında bir todo
listesi var ama bunun public hale gelmesi gerekiyor. Yani yazılı bir
halde, hangi proje için olduğu ne için olduğu anlatılması gerekiyor.
Geçen hafta ayaküstü yaptığımız bir toplantıda, Koray yapılacakları
bilemediğim için yalı'ya help belgesi yazamıyorum, ama belirli bir
todo'su bir yerde olsa en azından fikir edinmiş olurdum dedi. Tabiki
bu bir örnek, aynı durm diğer projeler için de geçerli elbette,
birlikte iş yapıyoruz ve ne yaptığımızı, ne yapacağımızı öğrenmenin en
kolay yolu public bir yerde ve düzenli bir şekilde bunları saklayıp,
maintain edebilmek.

Lütfen redmine'a karşı biraz daha özverili olalım ve alışmaya çalışalım.

--
Semen Cirit

TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux
http://www.pardus.org.tr/eng