[Gelistirici] Zorunlu ayrılık duyurusu.

Güngör Erseymen gelurine at gmail.com
30 Mayıs 2010 Paz 19:10:04 EEST

Herkese teşekkür ederim. Acemilik Kütahya'ya jandarma er olarak düştü
(1. Jandarma Er Eğitim Taburu). Türkiyenin en rahat eğitim birliği
deniyor :) ama bu ay içerisinde neler olur belli değil. Birlik
içerisinde bir de internet kafe var, fırsat buldukça listeyi takip
etmeye çalışacağım, böylece gelişmelerden çok ta kopmamış olurum :)

>gittiğin yerde "Komutanım, ben Pardus geliştiricisiyim"
>de, sonuçları bize de bildir :)

Bunu kesinlikle deneyeceğim. Özellikle meslekçi seçimlerinde çok
faydası olacağını sanıyorum.

Görüşmek üzere, tekrar teşekkürler.

--
Güngör Erseymen