[Gelistirici] 2009.2 RC

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
28 Mayıs 2010 Cum 23:22:03 EEST

On Friday 28 May 2010 19:08:31 Onur Küçük wrote:
>  Merhaba,
>
>  2009.2 den önceki son sürümümüz de sunucuya kondu. Kritik bir sorunu
> olmaması, yapmak istediğimiz ana geliştirici bağımsız işlerin hemen
> hepsinin hazır olmasıyla tam anlamıyla bir sürüm adayı oldu.

Elinize sağlık. Yalnız KDE4.4'e güncellediğimden beri bende küçük bir sorun var, pencere teması
olarak aurorae seçilince boş kalıyor pencere kenarlıkları, böyle bir tema bulunmuyor yani. Acaba bu
hata bende mi var sadece, bilinen bir durum mu ?

Bir şeyler kaçırdıysam kusura bakmayın, pek ilgilenemiyorum bu ara...

---
Mehmet Nur Olcay