[Gelistirici] Samba

H.İbrahim Güngör ibrahim at pardus.org.tr
26 Mayıs 2010 Çar 14:54:25 EEST

Çrş, 2010-05-26 tarihinde 14:29 +0300 saatinde, Emre Erenoglu yazdı:
> 2010/5/26 H.İbrahim Güngör <ibrahim at pardus.org.tr>
>         Çrş, 2010-05-26 tarihinde 13:49 +0300 saatinde, Emre Erenoglu
>         yazdı:
>
>         >
>         > OK, sistemde 2009 var. Burda derlenir mi yoksa  kurumsal mi
>         kurmak
>         > gerekecek? evolution-mapi vs. kurulmak icin bu samba4
>         kuruphaneleri ve
>         > openchange'e gerek duymayacak mi?
>

>         Gelişim Kurumsal deposunda oluyor şu an. evolution-mapi için
>         samba4 ve
>         openchange gerekecek, ikisi de oyunalanımda fakat derleme
> [...]

Kurumsal'da hazır ettikten sonra 2009'a da alacağım aksilik çıkmazsa.
Evolution'ı almak zor değil ama samba4 ve openchange bağımlılıklarıyla
beraber zincir uzuyor ve evolution-mapi <-> samba4 <-> openchange
zincirinin birbirleriyle uyumlu çalışabilen sürümleri seçmek çok zor
olabiliyor.

--
H. İbrahim Güngör