[Gelistirici] Kurumsal 2 Alpha

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
25 Mayıs 2010 Sal 15:59:49 EEST

Merhaba,

Tue, 25 May 2010 14:03:13 +0300, Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> :

> BU paketlerde şöyle bir sorun var. Belli bir noktaya kadar paketler
> bölündükten sonra geri kalan her şey -core paketlerine koyulmuş.
> core'un içinden library, ikon, desktop dosyası, binary, vs. bir sürü
> şey çıkıyor.
Evet, zaten yapma yöntemimi ve nedenlerini şurada anlatmıştım:

http://liste.pardus.org.tr/paketler/Week-of-Mon-20100125/008212.html

> Bir de kdexxx-yyy paketlerinde .so, .la ve .h dosyaları olmalı mı
> bilemiyorum. KPart'lar çıkıyor mesela kdeutils-khexedit'ten. Bu
> part'ı kullanan bir 3rd party kde uygulaması varsa
> kdeutils-khexedit'e bağımlılık yazılması lazım. Oysa bu dosyaların
> hepsi core'da tutulsa, alt paketlere *sadece* uygulamanın kendisi,
> desktop dosyası, simgesi, dokümantasyonu gitse daha sağlıklı olur
> gibime geliyor.
Ama o zaman böyle bir bağımlılığı olan 3rd party bir yazılım kurmayacak
insanların bilgisayarında boşu boşuna bir sürü .so, .la ve .h dosyası
yer alacak.

Khexedit'i kullanan bir yazılımın khexedit bağımlılığı yazması doğal
değil mi?

                   Doruk