[Gelistirici] paket bakımı hakkında

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
23 Mayıs 2010 Paz 00:59:36 EEST

nelamlar,

08 Mayıs 2010 21:40 tarihinde Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com> yazdı:
> spamassassin hala bakıcısız durduğundan alıyorum, bir itiraz yoksa tabi.

Bu paketin güncellenmesi ilk bakışta göründüğü gibi çıkmadı. Yeni
sürümde 3 yeni perl modülüne bağımlı olduğunu görmüş ve bunları depoya
alınca sorun kalmaz sanmıştım. Onları depoya almaya kalkınca kazın
ayağının öyle olmadığını gördüm ;)

Neyse lafı uzatmayayım. Şu anki durumda depoya alınmış 15 perl
paketinin yanında review bekleyen perl paketi sayısı 32. Bu süreci
tamamladığımızda spamassassin'i güncel sürümüne çekebileceğiz.

Haber vereyim istedim. iyi çalışmalar diliyorum.

Necdet Yücel