[Gelistirici] corporate2/devel/network/library/webkit-gtk - Version bump.

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
20 Mayıs 2010 Per 16:30:20 EEST

Merhaba, şu an bu paketlerle ilgili bir durum mu söz konusu acaba? Dün bazı
problemler (pywebkitgtk ile) yaşadım ve elle yüklemek zorunda kaldım son
sürümü depodaki ikili paket aracılığıyla. Dün biraz acelem olduğu için
nedenini araştıramadım ve benden kaynaklanıyordur diye düşünüp geçtim ama
başka kullanıcılarda da varmış sanırım aynı durum.  Şu an sistemimde 1.2.1
yüklü ama 1.1.10 güncelleme olarak görünüyor Paket Yöneticisi'nde.
Bilginize.

http://www.ozgurlukicin.com/forum/diger/15947/?page=3#post102700