[Gelistirici] dbus ile paket kaldirmak

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
14 Mayıs 2010 Cum 19:26:04 EEST

On Fri, 14 May 2010 18:14:47 +0300
Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com> wrote:

> kdesu "konsole --noclose --workdir %d -e pisi bi ./pspec.xml -d"

 Dbus, hav vs. bu iş için "overkill", ben bu işi yakuake ile
hallediyorum. Yakuake içinde bir seri konsol açıp

 * kendi kullanıcımla svn altında paketin dizini
 * root olarak pisi paketlerini koyduğum bir dizin (pisi build komutunu
buradan çağırıyorum)
 * root olarak /var/pisi  (gerekli görürsem iki tane)
 * not almak / dosya incelemek vs. için kendi kullanıcımla geçici bir
dizin

 yakuake altında da firefox hazır duruyor, bu sayede klavye kısayolları
ile (mümkün olan en az miktarda fare kullanarak) hızlıca
çalışabiliyorum. İşim bitince de "pisi hs -t"  ile kurduğum
bağımlılıklar vs. yi de kaldırarak sistemimi çalışma öncesi hale
getiriyorum.