[Gelistirici] 2009 ISO boyutu

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
14 Mayıs 2010 Cum 16:04:32 EEST

12 May 2010 Çarşamba günü (saat 19:44:41) Onur Küçük şunları yazmıştı:

>  google-gadgets ın bağımlılığı olarak girdi, google-gadgets da
> kapatmak ya da bölmek yoluna gidelim

Şu anda google-gadgets'ta olan:

/usr/lib/google-gadgets/modules/webkit-script-runtime.so
/usr/lib/libggadget-webkitjs-1.0.so*

dosyalarını google-gadgets-gtk paketine alıp, google-gadgets paketindeki
webkit-gtk bağımlılığını google-gadgets-gtk paketine taşıdım.

--
Gökçen Eraslan