[Gelistirici] Hadi 2009.2 çıkaralım

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
13 Mayıs 2010 Per 16:15:21 EEST

On 13 May 2010 Perşembe 16:05:00 Doruk Fisek wrote:
> Thu, 13 May 2010 15:57:55 +0300, Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> :

> Benzer bir eylemi contrib icin de yapmak gerekiyor olmali.
>
> Yalniz 2009.2 çıktığı anda ancak stable'a alıp derlemek gerekli (arada
> bir test deposu olmadığından).

 Aynen dediğin gibi, contrib farmında yeni KDE ye geçildiğinde öyle yapmak
lazım. contrib/2009/devel altına gidip "mass-dependency-bump -r" çalıştırmak
yeterli.

 Bütün paketlerin tekrar derlenmesine gerek yok bu arada, ama (contrib/pardus
fark etmeden) devel altında bağımlılıkları yazarsak daha sonra paket stable a
alınınca sıkıntı yaşamayız. Repo indekslerinde bağımlılık takibi yapan betik
de hazır sayılır, bununla bir seri sorunun önüne geçmiş olacağız.