[Gelistirici] revdep-rebuild..

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
12 Mayıs 2010 Çar 19:46:22 EEST

On Wed, 12 May 2010 15:54:15 +0300
ertan <ert976 at gmail.com> wrote:

> Test deposunu kullanıyorum. Sistemim güncel.
>
> avidemux-common, kdebase-runtime, koffice-krita ve limewire kırılmış

 avidemux da ne olmuş anlamadım, bir dosya yer değiştirmiş sanki, paket
Doruk'un

 koffice-krita nın yeni kde ile tekrar derlenmesi gerekiyor, paket
Mete'nin

 Limewire contrib deposunda, ilgili paket pardus deposundan stable a
girdiğinde yeni pakete bağımlılık yazılıp tekrar derlenirse sorun
düzeliyor olmalı