[Gelistirici] 2009 ISO boyutu

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
12 Mayıs 2010 Çar 16:46:12 EEST

On 11 May 2010 Salı 19:14:58 Onur Küçük wrote:

>  Yali -> PyQt -> phonon -> pulseaudio -> bir seri multimedia paketi ile
> olmuş, şimdilik PyQt den phonon bağımlılığını çıkarıyorum

 Bu hamle ve kdeplasma-addons dan kdelibs-devel bağımlılığının çıkarılmasıyla
ISO boyutu 724MB oldu.

 CD'ye yeni giren paketler ve boyutları şöyle, çıkan paketler de var (kosd
vs.) ama boyutları ufak

116K    attica-0.1.3-2-2.pisi
540K    cln-1.2.2-4-2.pisi
102K    enca-1.13-1-1.pisi
195K    gpsd-2.39-2-3.pisi
1,1M    kdepim-runtime-4.4.3-2-1.pisi
55K     libass-0.9.8_20100214-1-1.pisi
40K     libdbusmenu-glib-0.2.9-1-1.pisi
592K    libffado-2.0.0-2-1.pisi
34K     libindicate-0.3.6-2-2.pisi
44K     libindicate-qt-0.2.5-1-1.pisi
163K    libiodbc-3.52.7-3-4.pisi
182K    libkate-0.3.7-7-3.pisi
902K    libqalculate-0.9.6-7-3.pisi
209K    libxmlpp-2.26.0-7-4.pisi
14K     lv2core-3.0-1-1.pisi
44K     normalize-0.7.7-3-2.pisi
14K     pardus-desktop-services-1.0-1-2.pisi
647K    recode-3.6-3-2.pisi
86K     shared-desktop-ontologies-0.2-1-1.pisi
49K     slv2-0.6.6-1-1.pisi
2,6M    virtuoso-6.1.1-4-3.pisi
3,0M    webkit-gtk-1.1.10-9-5.pisi
11M     toplam