[Gelistirici] Aksayan süreçler

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
10 Mayıs 2010 Pzt 00:27:25 EEST

09 May 2010 Pazar 23:52:57 tarihinde Ali Işıngör şunları yazmıştı:

> Sakıncası var Erkan.

Yıllardır açık ve katılımcı bir şekilde geliştirilmeyi şiar edinen, zaman
zaman bu konuda yeterince başarılı olmadığı yönünde eleştiriler alan ve her
eleştiri karşısında (kimi zaman savunma"ya geçip aksaklıkları görmezden
gelmeyi tercih etse dahi) "açıklık konusunda daha iyi olmaya çalışacağız"
demeyi ihmal etmeyen Pardus projesi yöneticisi olarak bu yanıtı kabul
etmiyorum. Özellikle sürüm yöneticisi ile bir şapkası gereği memleketin dört
yanında Pardus ve *özgür yazılım*ı tanıtmaya kolları sıvamış, birlikte
kotardığımız ismi ile "camia yöneticileri"mizden biri arasında. Hele bu
yazdığım mesajın başlığı hala "aksayan süreçler" ifadesini içeriyorsa, mevcut
bir güvenlik açığını ifşa eden ilk mesajın açık bir listeye atılmasında nasıl
bir sakınca yoksa (ya da olmadığı düşünülmüşse) bu hareketin saiklerini
açıklamakta da bir sakınca olmamalı. "Aksayan" her ne ise açık olarak
tartışılmalı ve mümkünse çözülmeli. Yoksa başka yerlerde de aksayan
süreçlerimiz var manasına gelir!

Ben, en azından camia adına, Ali'den Onur'a verdiği yanıtı açıklamasını talep
ediyorum!

--
Erkan Tekman
TÜBİTAK UEKAE