[Gelistirici] 2009/devel - Semen had taken her packages

Serdar Dalgic serdar at pardus.org.tr
9 Mayıs 2010 Paz 12:33:00 EEST

2010/5/9 Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>

> Fri,  7 May 2010 18:56:44 +0300 (EEST), Onur Küçük
> <paketler-commits at pardus.org.tr> :

> Niye elle bir bakıcısız paket listesi tutuyoruz?
>
> Aşağıdaki sayfada bu liste otomatik oluşturuluyor zaten?
>
> http://paketler.pardus.org.tr/info/2009/devel/packager/Pardus.html

Amaç Faik, Pınar, Taner filan gittikten sonra sahipsiz kalan paketlerin
paylaşılmasını kolaylaştırmak, paket sahiplenme işini ortak halletmekti.

Artık ihtiyacımız yok diyorsanız, silebiliriz bence. Ama şahsen bana burdaki
gibi bir liste daha derli toplu geliyor, hangi bileşende olduklarını da
rahatça görebildiğim için.

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux