[Gelistirici] decibel ve tapioca-qt yi depodan çıkarıyorum

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
7 Mayıs 2010 Cum 19:13:28 EEST

 Merhaba,

 kdenetwork eski bağımlılığı decibel ve onun bağımlılığı tapioca-qt KDE
tarafından kullanılmıyor. Bağımlılıkları telepathy-qt nin yeni sürümü
(ki yeni KDE için gerekli) ile derlenmiyorlar ve güncelleme ile
paketler ABI kırılması sonucu çalışmaz hale geldi.

 Bir işe yaramadığı ve adam edilemediği için paketleri depodan
çıkarıyorum, şu anda sahipleri yok. başka bir yöntem yapılmasını
isteyen varsa konuşabiliriz.