[Gelistirici] Aksayan süreçler

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
7 Mayıs 2010 Cum 15:51:56 EEST

07 May 2010 Cuma günü (saat 15:26:10) Ali Işıngör şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
> Kararlı depoda Mozilla Thunderbird 3.0.1 sürümü var.
>

>    - *25 Şubat 2010* tarihinde 3.0.2 güvenlik güncellemesi çıktı.
>    - 1 Mart günü 3.0.3 güncellemesi yayınlandı
>    - 30 Mart günüyse 3.0.4 güvenlik güncellemesi yayınlandı.
>

> Güvenlik politikamız da mı yoksa test süreçlerimizde mi sorun var
> bilmiyorum. Ama bir şeylerin aksadığı ortada. Mozilla Thunderbird gibi
> yoğun kullanılan ve önemli bir yazılımın güvenlik güncellemeleri depoya
> *70 günü aşkın bir süredir* depoya giremiyor.
>
> Burada aksayan nedir?

22 Nisan'da test deposunda derlenmiş, neden kararlıya girmediğini bilemiyorum.
Thunderbird'ü aktif olarak kullanan biri maalesef aramızda yok ve kendisi
*çok* zor bir paket. Benim üstümde olması tamamen tesadüf zamanında Pınar
giderken ben almıştım ondan.

3.0.4'e geçirirken bayağı öğrendim sağını solunu bundan sonra daha reaktif
davranabiliriz ancak dediğim gibi neden halen kararlı depoda yok bilmiyorum.

---
Ozan Çağlayan
TUBITAK/UEKAE - Pardus Linux
http://www.pardus.org.tr/eng