[Gelistirici] Audacity paketi hakkında...

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
7 Mayıs 2010 Cum 12:19:12 EEST

07 Mayıs 2010 12:13 tarihinde H. İbrahim Güngör <ibrahim at pardus.org.tr>yazdı:

> Cuma 07 May 2010 günü (saat 12:12:14) Anıl Özbek şunları yazmıştı:
>
> Ben bu saçmalığı düşünüyorum.

Öntanımlı olarak böyle gelebilir (bence de harika olur) ama dileyen
kullanıcıların bunu basitçe değiştirmesini nasıl sağlayabiliriz.

Gerçi bu başlığı konusundan fazla uzaklaştırmak istemiyorum ama OOo'nun,
Firefox'un ve genel anlamda Qt4 uygulamalarının dışındaki yazılımların
görünüşlerini tartışabilirsek iyi olur bence (başka bir başlıkta). Çünkü
bunların daha iyi görüntülenebilmeleri için yapılabilecek bazı şeyler
olabiliyor.