[Gelistirici] Audacity paketi hakkında...

H. İbrahim Güngör ibrahim at pardus.org.tr
7 Mayıs 2010 Cum 12:11:40 EEST

Cuma 07 May 2010 günü (saat 12:23:37) Gökmen şunları yazmıştı:

> Sen istersin de, istemeyenler de var (mesela ben). Sorun bırakmayacak
> şekilde saf haliyle bırakmak en güzeli. Sonuçta herkes KDE4 kullanmak
> -zorunda- değil. Pardus'un diğer masaüstü ortamlarına da desteği
> olduğunu gözden çıkarmaman gerekiyor.

Öntanımlı olarak KDE4 masaüstü ortamı ile gelen bir dağıtımın bence bütün
uygulamalarının olabildiğince benzer temalarla gelmesi gerekiyor. Farklı bir
masaüstü ortamı kullanacak kişi kullandığı ortama göre temasını da kendisi
belirleyebilir.

Bu örnekte Xfce kullanmadığım halde Xfce gibi çirkin - ayrıma gel :) - bir
masaüstündeymişim gibi hissetmemeliyim bence. Temayı öntanımlı olarak
değiştirmek bana makul geliyor fakat farklı bünyeler için bu flame konusu
olabilir tabi.

Ortalık çok sessizdi, biraz alevlendireyim dedim :)

--
H. İbrahim Güngör