[Gelistirici] Aynı arşivde Makefile ve setup.py

Aşkın Yollu askin at askin.ws
7 Mayıs 2010 Cum 12:05:08 EEST

Merhabalar,
fann kütüphanesini paketlemeye çalışıyorum. Arşiv içinden python
modülleri de çıkıyor. Pyhon modüllerinin kurulması için pyhon dizinine
girip setup.py nin çalıştırılması gerekiyor.

İlk aklıma WorkDir değişkeni ile oynamak geldi. Bunu yemedi. Sanırım
WorkDir sadece ilk anda okunuyor.
Daha sonra
pythonmodules.run("python python/setup.py build")  denedim. Fakat
mutlaka python dizini içinde olmak gerekiyor.
Son olarak python modülleri için aynı arşivi kullanan başka bir paket
yapmayı düşünüyorum.

Kullanabileceğim daha basit, daha iyi bir yöntem var mı?
Teşekkürler.

--
Aşkın Yollu
http://blog.yollu.com