[Gelistirici] Audacity paketi hakkında...

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
7 Mayıs 2010 Cum 09:43:28 EEST

Merhaba,

Fri, 7 May 2010 08:22:53 +0300, Ali Işıngör <isingor at gmail.com> :

> Bizdeki montajları ben yapmıyorum ama Deniz Ege'nin zırt pırt sesini
> duyuyorum "Yine patladı yaaaa, alllah kahretsin" derken. Bir sonraki
> feryadında Bugzilla'ya bildirmesi için yakasına yapışacağıma emin
> olabilirsin :).
Özellikle tekrarlanabilir hatalar ve örnek dosyalarla olursa raporlar,
düzeltme yap(tır)mam daha kolay olur.

Paket uzun süredir depoda, sürekli kararsız olsa daha erken problemleri
su yüzüne çıkardı diye düşünüyorum. Sistemde kullandığı kitaplıkların
güncellenmesine ayak uydur(tul)(a)madığı için kararsızlaşmış olabilir.

                   Doruk