[Gelistirici] Audacity paketi hakkında...

Server Acim server at acim.name.tr
6 Mayıs 2010 Per 20:59:33 EEST

Sevgili Geliştirici dostlarım,
Size bir tavsiyem olabilir mi?

Audacity yazılımı, hem Linux, hem MAC, hem de Windows'ta kullanmış birisi
olarak izlenimlerimi ve tavsiyelerimi aktarmak istiyorum.

Pardus depomuzda Audacity 1.3.12 (Beta) sürümü mevcut. Fakat, ben bu beta
sürümünde çeşitli problemleri yaşıyorum. Bunlar şöyle:
- Çok sık olarak "kilitlenme" sonucunda oluşturduğum projenin göçmesi, yeniden
başlattığımda onarmayı öneriyor ama zor.
- Kısayol tuşlarında problem. Örneği "Select All - Ctrl+A", "Open - Ctrl+O"
gibi tuş kombinasyonlarının çalışmaması.

Ancak, MAC ve Windows'a "1.2.6" versiyonlarını kurdum ve bu sorunların hiç
birini yaşamıyorum.

Size önerim şudur:
Pardus depomuzdaki "1.3.12" sürümü yerine, "1.2.6" kararlı sürümünü devreye
sokma imkanı var mıdır?

Yani "1.2.6 -  kararlı" olan sürümle devam etmek olanağı var mıdır?

Sevgiler ve teşekkürler.

--
Server ACİM
- Besteci