[Gelistirici] merhaba buildfarm

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
6 Mayıs 2010 Per 08:49:28 EEST

On Thursday 06 May 2010 01:31:41 Anıl Özbek wrote:
> Merhaba,
>
> Buildfarm'dan daha önce mesaj gelmemişti ama bugün iki tane geldi [1] ama
> tam olarak ne demek istediğini anlamadım:
>
> Sandbox violation: mkdir (/var/pisi/Miro-3.0.1-14/work/.kde4 ->
> /var/pisi/Miro-3.0.1-14/work/.kde4)
>
> kmetronome neden miro ile ilgili bir dizin oluşturmaya çalışıyor anlamadım,
> benim sistemimde böyle bir durum olmuyor (Miro yüklü değil) bu durumu nasıl
> düzeltebilirim?

Farmdaki bazen çevre değişkenleri sıfırlanamıyor. Önceki derlemede
Miro/actions.py betiği, HOME çevre değişkenini çalışma dizinini gösterecek
şekilde değiştirmiş. kmetronome ise çevre değişkenleri sıfırlanmadığı için
Miro'nun çalışma dizinini kullanmaya çalışmış.

Yukarıdaki hata /root dizinindeki .kde4 dizininin durumuna göre kimi zaman
oluşmayabiliyor. Bu tür hataları, Miro'da yapıldığı gibi HOME çevre
değişkenine work dizinimizin yolunu vererek düzeltiyoruz.