[Gelistirici] merhaba buildfarm

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
6 Mayıs 2010 Per 01:49:59 EEST

Selamlar,

06 Mayıs 2010 01:31 tarihinde Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com> yazdı:
> Merhaba,
>
> Buildfarm'dan daha önce mesaj gelmemişti ama bugün iki tane geldi [1] ama
> tam olarak ne demek istediğini anlamadım:

Buildfarmların derlediği paketlerle ilgili bir liste var. Farmlar
paket derlerken bir hata ile karşılaştıklarında hem lbu listeye hem de
paketçiye mail gönderiyorlar.

> Sandbox violation: mkdir (/var/pisi/Miro-3.0.1-14/work/.kde4 ->
> /var/pisi/Miro-3.0.1-14/work/.kde4)
>
> kmetronome neden miro ile ilgili bir dizin oluşturmaya çalışıyor anlamadım,
> benim sistemimde böyle bir durum olmuyor (Miro yüklü değil) bu durumu nasıl
> düzeltebilirim?

Sende bu hatanın oluşmaması pisi.conf dosyasında enableSandbox = True
olmamasından kaynaklanıyor. Böyle yaparsan oluşacak hataları commit
etmeden görebilirsin.

İyi akşamlar diliyorum.

---
Necdet Yücel