[Gelistirici] toycars

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
5 Mayıs 2010 Çar 15:04:02 EEST

Merhaba, sabah katkıcı 2009 deposundaki toycars isimli Micromachinesis
benzeri araba yarışı oyunu paketi üzerime aldım. Yalnız benim sistemimde ses
çalışmıyor. Sorunun tam olarak genel olup olmadığını bilmiyorum. Şuradaki
[1] sorununun benzeri:

FMOD error! (62) Error initializing output device.

fmodex paketi ile yeni uğraşmaya başladım, sorun bu pakette olabilir ama
kendi örnekleri sorunsuzca çalıştığı için pek emin değilim. Oyundaki ses
sistemini yüklemeye yaran kodlarla fmodex'in kendi örneklerini
karşılaştırmayı düşünüyorum. Ama bundan önce birileri

http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/maidis/fmodex/
https://svn.pardus.org.tr/contrib/2009/devel/game/sports/toycars/

paketleri ile bu hatayı tekrarlayıp tekrarlayamadıklarını söyleyebilir mi?

Bir de oyunun geliştiricisi fmodex'e seçime bağlı demiş: FMOD Ex (optional).
Yani ses için bunu kastediyor sanırım. Bu paketin ikili depoya girmesi için
bence sesinin olması gerekir, öyle değil mi? Yoksa ikili depoya alındıktan
sonra ses sorunun araştırılıp, çözüm bulunduğunda paketin güncellenmesi mi
daha iyi olur?

[1] http://bugs.gentoo.org/282180