[Gelistirici] Pardus 2010 Staj ve GSoC Projeleri için Fikir Önerileri

cihan okyay okyaycihan at gmail.com
31 Mar 2010 Çar 09:27:11 EEST

03 Mart 2010 15:51 tarihinde Renan Cakirerk <renan at pardus.org.tr> yazdı:

> Merhaba,
>
> Az önceki başlıktaki typo için özür dilerim.
>
> Pardus 2010 yaz stajı ve GSoC  projeleri için fikir topluyoruz.
> Önerileriniz

Merhabalar,

İşim gereği kdeedu paketiyle bu sıralar çokça haşır neşir oldum. kdeedu
kullanan ve inceleyen eğitimcilerdende gelen geri bildirimlerle acaba staj
programına kdeedu paketinden çıkan uygulamaların ülkemize göre incelenip
gerekli değişikliklerin yapılması gibi bir proje düşünülebilir mi? Örneğin
coğrafya öğreten uygulamada sınav bölümünde Ankara ilinin başkenti neresidir
gibi saçma sorular bulunuyor. Ayrıca hata olmayan ama biraz daha özenle
bizim öğrencilere daha yararlı olacak uygulamalarda çoğunlukta. Mesela
Kalzium 'da ingilizce wiki yerine Türkçe wikiye yönlendirebilir bilgi
kısmında. Bunun gibi hata ve iyileştirmeler çokça leziz olacak kanısındayım.
Staj 'da olmaz derseniz ben ilgilenmeyi düşünüyorum zira çokça zor durumda
bırakıyor deslerde beni :)

İyi çalışmalar...

--
Cihan OKYAY