[Gelistirici] 2009/devel/desktop/misc/PackageKit - move from review

Aşkın Yollu askin at askin.ws
30 Mar 2010 Sal 00:06:20 EEST

2010/3/29 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>:

> Bileşen desktop.misc olmamalı. util.admin'e girmesi gerekiyor.

Review sırasında desktop/misc olmasına karar vermiştik. Onun için
oraya gönderdim.
Taşıma için nasıl bir yöntem izliyoruz bilmiyorum. Sadece "svn mv" ile
taşımak yetiyorsa ben taşıyabilirim. Eğer ekstra işlemler gerekiyorsa
deneyimli birisi benim için yapabilir mi?

Teşekürler.
Aşkın Yollu
http://blog.yollu.com
http://askin.ws