[Gelistirici] Yeni inceleme süreci ve eski sürecin kalıntıları

H. İbrahim Güngör ibrahim at pardus.org.tr
29 Mar 2010 Pzt 13:44:47 EEST

29 Mart 2010 Pazartesi günü (saat 13:16:23) Türker Sezer şunları yazmıştı:

> $ python checkReview.py pardus/playground/review/
> linuxdcpp in repository.
> mdadm in repository.
> libnetfilter_conntrack in repository.
> conntrack-tools in repository.
> libnfnetlink in repository.
> clustalw in repository.
> zope-proxy in repository.
> python-transaction in repository.
>
> kdelibs-experimental in repository.
> kdegraphics in repository.
> kdeedu in repository.
> kdemultimedia in repository.
> kdeutils in repository.
> kdepim in repository.
> [...]

Bazı paketler kaynak depoda yer aldığı halde tekrar incelenmeye alınmıştı, bu
nedenle hem depoda hem de review da olanları bilerek silmedim. Paketçilerinden
paketlerin durumları hakkında bilgi gelmezse silebiliriz tabi.

--
H. İbrahim Güngör