[Gelistirici] Qwt bileşen ve paketleri

H. İbrahim Güngör ibrahim at pardus.org.tr
29 Mar 2010 Pzt 07:59:05 EEST

Selamlar,

2009'da devel/desktop/toolkit/qwt adında bir bileşen açılmış zamanında. Bu
bileşendeki iki paket (qwt ve qwtplot3d) şu an hiçbir paket tarafından
kullanılmıyor fakat yakında depoya alacağım plotting uygulamalarının
bağımlılığı. Bu paketleri toolkit/qt/ içerisine aldım -ki aslında yeri orası.
Onur da paketler listesinde OK vermiş Haziran ayında.

Bu paketler toolkit/qt altına taşınınca toolkit/qwt bileşeni boş kaldı ve
bileşeni sildim. Etkilenen yer olarak paket yöneticisinin kullandığı
components.xml dosyası var aklıma gelen. Başka bir yer etkileniyor mu? Bu
dosyayı düzenlemem yeterli midir?

Saygılar

--
H. İbrahim Güngör