[Gelistirici] Test deposu - libproxy

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
20 Mar 2010 Cmt 11:31:36 EET

19 Mart 2010 Cuma günü (saat 20:16:04) Serdar Dalgic şunları yazmıştı:
> gvfs ve libgweather Burak'ın, google-gadgets da İnanç'ın.
>
> gst-plugins-good Onur'un, ona libproxy'i releaseFrom="3" yazıp bump edicem
> ama 2009'da en güncel libproxy'i derleyeyim dedim, libproxy-kde oluşmuyor.
> (InstalledSize=0)

Bunun nedeni sudo'yla derlemen. 2009'daki pakette sorun yok, ABI kırmasının
dışında.

> Gökçen, libproxy-kde paketini sadece corporate'da comment out etmişsin,
> 2009'da da bir sorun var sanırım.

libproxy'de sadece KDE4 için plugin olduğu için kurumsalda kapattım o kısmı, o
pakette de sorun olmaması lazım. Sadece, daha iyi Firefox entegrasyonu için,
libproxy'ye KDE3 için plugin yazılması lazım. Ya da büyük abilerin Kurumsal
sürümlerine yapılmış bir yama filan varsa KDE3 için, alabiliriz.

> Şimdilik gst-plugins-good için değişikliği sadece devel'de yapıyorum.

Bence elin değmişken, bahsi geçen tüm paketlere bağımlılık ekle, depoda kırık
kalmasınlar. Çok büyük bir değişiklik olmadığı ve biraz acil olduğu için
paketçilerinin de tamam diyeceğini tahmin ediyorum.

--
Gökçen Eraslan
Pardus Developer