[Gelistirici] Test deposu - libproxy

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
19 Mar 2010 Cum 16:53:22 EET

On Friday 19 March 2010 16:29:07 Ozan Çağlayan wrote:
> Package google-gadgets has file
>  /usr/lib/google-gadgets/modules/soup-xml-http-request.so Package
>  gst-plugins-good has file /usr/lib/gstreamer-0.10/libgstsouphttpsrc.so
>  Package gvfs has file /usr/libexec/gvfsd-dav
> Package gvfs has file /usr/libexec/gvfsd-http
> Package libgweather has file /usr/lib/libgweather.so.1.4.5
> Package libsoup has file /usr/lib/libsoup-gnome-2.4.so.1.2.0
> Package vlc has file /usr/lib/vlc/access/libaccess_http_plugin.so

gvfs, libgweather, google-gadgets, gvfs ve gst-plugins-good paketlerinde
libproxy bağımlılığı eksik. Geliştiricileri eklerse iyi olur. Ben yarın
eklenmemiş olanlara ekleyebilirim.

libproxy'ye reverseDependencyUpdate yazdım ama vlc ve libsoup dışındakiler
bağımlılık yazılmadığı için derlenmeyecekler tabi.

--
Gökçen Eraslan