[Gelistirici] Pardus 2010 Staj ve GSoC Projeleri için Fikir Önerileri

Fethican Coşkuner fethicanc at gmail.com
19 Mar 2010 Cum 16:54:05 EET

On Fri, 19 Mar 2010 13:56:14 +0200
Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com> wrote:

> http://en.pardus-wiki.org/SummerOfCode2010Ideas

Ben ecryptfs ile pardus entegrasyonu üzerine deneysel bir çalışma
yapmaya başlamıştım bir süre önce Ubuntu'daki kullanımından çok
etkilenip. Şimdi işin içine GSoC da dahil olmuş, süper olmuş :)

"Backup Tool for KDE4 Settings" projesinde düşünülen sadece o ayar
dosyalarının bir yerde kopyasının tutulması mı yoksa biraz sürüm
kontrol sistemi özelliklerine sahip daha yetenekli bir yapı mı? Eğer
ikinci seçenek ise [1] adresindeki gibi projenin entegrasyonu ve sade
bir arayüz ile son kullanıcıya hazır hale getirilmesi gibi bir
seçeneğimiz de olabilir.

[1] http://joey.kitenet.net/code/etckeeper/
[2] https://help.ubuntu.com/9.10/serverguide/C/etckeeper.html

---