[Gelistirici] eksik bağımlılıklar

Mehmet Emre ATASEVER memre at pardus.org.tr
13 Mar 2010 Cmt 00:16:40 EET

Pardus-ARM çapraz-derleme (cross-build) esnasında, sadece baselayout olan bir
sysroot'u hedef göstererek derlemeler yaptım. Böylece derleme esnasında
yalnızca inşa bağımlılığı için gerekli paketler sysroot içerisinde bulunuyordu
ve bu bana paketlerin tam olarak bağımlılıklarını çıkarabilme şansı tanıdı.

2009-devel system.base ve system.devel içerisinde eksik bağımlılık yazılmış
paketlerin listesini çıkardım. Aslında daha uzun bir liste derleme yaptğım
süre boyunca çıkarmıştım, ancak kaybettim.

Bugün, yaptığım paketlerin çoğunu gözden geçirdim ve eksik bağımlılıkları not
ettim. Bu listeyi de kaybetmeden önce paketçilerine haber vermekte fayda var:

procps - ncurses
openssl - zlib
module-init-tools - zlib
pkgconfig - glib2