[Gelistirici] pspec.xml'de güncelleme tipleri ve eylemler

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
11 Mar 2010 Per 21:37:11 EET

On Thursday 11 March 2010 17:01:26 Doruk Fisek wrote:
> Wed, 10 Mar 2010 16:32:37 +0200, Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> :
>
> Tek kaynaktan cikan birden fazla paketlerle ilgili bir sorun da, kaynak
> paket guncellendiginde aslinda ikili paketlerden sadece birini
> güncellemişken hepsinin baştan derlenip guncelleme olarak kullaniciya
> yansimasi.
>
> "Bu surum arttirimi sadece ikili paketlerden y'nin guncellenmesidir,
> digerlerini tekrar olusturma" diyebilmek iyi olur diye dusunuyorum.

Bu takip edilmesi biraz karışık bir durum. Sürüm yöneticilerinden (Ekin ve
Onur idi sanırım) bir ara sadece bir alt paketin kararlı depoya alınmasını,
diğerinin testte kalabileceğini söylediğimde benzer bir sebeple karşı
çıkmışlardı.

> Hazir bolunmus paketlerle ugrasirken bu konuya da el atmak mumkun olur
> mu?

Önceliğim kurumsal sürüm için yapılacaklarda. Hemfikir olduğumuz bir özellik
ise yapmaya çalışırım tabi ki.