[Gelistirici] Pardus Kurumsal 2 x86_64 3. Önizleme Sürümü (seruhatto)

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
10 Mar 2010 Çar 15:57:38 EET

10 Mart 2010 Çarşamba günü (saat 15:39:27) Necdet Yücel şunları yazmıştı:
> Selamlar,

Selam,

Bu 2 farm arasında şöyle bir senkronizasyon sorunumuz var:

Örneğin ben bir pakette değişiklik yaptığımda (hal mesela) bunu commit
ettikten sonra bir sorun görürsem sorunu düzeltene kadar queue'ya almıyorum
ancak farmı siz idare ettiğiniz için siz queue'ya yeni giren ne varsa
derletiyorsunuz.

Ha bunun zararı ne, çok fazla değil aslında. arada sırada ben queue'ya
almaktan vazgeçtiğim paketlerde 64-bit sistemlerde sorun çıkabilir ancak
eninde sonunda depoda düzeltilince bir sonraki derlemede düzelecektir.

Bilgi vereyim dedim :)

Ozan Çağlayan
TUBITAK/UEKAE - Pardus Linux
http://www.pardus.org.tr/eng