[Gelistirici] Sahipsiz paketler Son Durum - 8 Mart

Serdar Dalgic serdar at pardus.org.tr
10 Mar 2010 Çar 10:41:55 EET

2010/3/8 Serdar Dalgic <serdar at pardus.org.tr>

> oluşturdum   2009/devel/package_maintenance_list
>
> Listeye bakıp herhangi bir eksiklik varsa söylerseniz sevinirim.
>
> Üzerinize almak istediğiniz paketleri bu liste üzerinden
> işaretleyebilirsiniz.

Çarşamba günü son olsun demiştik, daha doğrusu önerdim, itiraz da
çıkmamıştı.

devel/package_maintenance_list listesinde adı yazılı olan geliştiriciler
paketleri üzerine alabilir mi?

Paketleri üzerinize aldıktan sonra bu listeden kendi adınızın bulunduğu
kısmı silebilir misiniz? Paketleri üzerinize almak için takeover[1] betiğini
kullanabilirsiniz:

Üzerinize aldığınız paketlerin bugzilla'daki hatalarına da bakarsanız güzel
olur, çözülmesine rağmen atlanıp kapatılmamış hatalar çıkabiliyor çünkü.

İyi çalışmalar.

[1] http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/scripts/takeover
--
- Serdar Dalgic