[Gelistirici] Sahipsiz paketler Son Durum - 8 Mart

meltem parmaksız m3lt3mparmaks1z at gmail.com
8 Mar 2010 Pzt 18:54:06 EET

Selam,

Aşağıdaki paketlerin bakımını üstlenmek istiyorum, itirazı olan yoksa

programming/language/php/Smarty
programming/language/python/cmemcache
programming/language/python/python-memcached
server/database/memcached
programming/library/libmemcache

programming/library/lib-compat
programming/library/libevent